Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

 

Jak złożyć zamówienie?

  • Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem zaloguj się / nie trzeba mieć jednak konta aby złożyć zamówienie w naszym sklepie
  • Przejdź na stronę wybranego produktu, który chcesz zakupić. 
  • Wybierz wszystkie niezbędne parametry (rozmiar ubrania, kolor, kolor nadruku i inne opcje - o ile są dostępne)
  • O tym jak odpowiednio dobrać rozmiary i kolory przeczytasz w następnych pytaniach.
  • Dodaj produkt do koszyka, jeśli chcesz zakupić kolejne produkty możesz od razu przejść na stronę kolejnych rzeczy - twój produkt jest cały czas w koszyku. 
  • Po zakończeniu wybierania produktów kliknij na PRZEJDŹ DO KOSZYKA (u samej góry strony po lewej stronie)
  • Wybierz opcję dostawy - najpierw wybieramy dostawcę np. Poczta Polska lub odbiór osobisty
  • Potem wybieramy czy za zamówienie chcemy zapłacić PRZEDPŁATĄ czy ZA POBRANIEM (o formach dostawy przeczytasz w kolejnych pytaniach). Kwota, która pojawia się obok opcji pobranie jest różnicą w cenie pomiędzy paczką z przedpłatą, a tą płatną przy odbiorze, w przypadku przedpłaty nie jest ona doliczana do ceny zakupu. 
  • Po wyborze opcji na dole pojawi się opis DO ZAPŁATY - jest to całkowity koszt zamówienia brutto, wraz z dostawą, który zapłacimy za zamówienie.
  • Kliknij ZAMAWIAM jeśli skończyłeś zakupy. Z koszyka można również wrócić do zakupów żeby dodać kolejne produkty. 
  • Jeśli nie jesteś zalogowanym użytkownikiem zobaczysz opcje do wyboru:

 

        ZAREJESTRUJ SIĘ - możesz teraz założyć konto w naszym sklepie 

        ZAMÓW - złóż zamówienie jako użytkownik niezarejestrowany

        ZALOGUJ SIĘ - jeśli masz konto a nie zalogowałeś się na początku 

  • Uzupełniamy dane do wysyłki.
  • W uwagach do zamówienia możemy dodać informację o tym, że w związku np urodzinami potrzebujemy produktów na jakąś datę, tam umieszczamy też informację o wybranym nadruku jeśli zamawiamy produkt z własnym nadrukiem.
  • Klikamy PODSUMOWANIE
  • Sprawdzamy dane, jeśli wszystko się zgadzam klikamy ZAMAWIAM I PŁACĘ
  • Widzimy komunikat o złożeniu zamówienia.
  • Sprawdzamy swój mail - powinniśmy otrzymać potwierdzenie zamówienia. Prosimy sprawdzić też skrzynkę SPAM, jeśli mail nie dotarł może być to spowodowane wpisaniem złego adresu mailowego w formularzu, wtedy najlepiej się z nami skontaktować. 
  • W mailu potwierdzającym zamówienie klikamy w link, żeby zamówienie zostało ostatecznie potwierdzone.
  • Otrzymujemy ostateczne potwierdzenie zamówienia na mail - w nim znajdziemy listę zakupionych przedmiotów, całkowity koszt zamówienia, dane do wysyłki oraz DANE DO WPŁATY. Jeśli zobaczymy jakiś błąd w adresie, produkcie itp prosimy się z nami skontaktować. 
  • Dokonujemy opłaty za zamówienie (o tym jak zapłacić dowiesz się z kolejnych pytań) lub czekamy na paczkę jeśli wybraliśmy opcję pobrania. 
  • Prosimy pamiętać o tym, że produkty dostępne na zamówienie są w produkcji do 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia pobraniowego. Jak w wyjątkowych przypadkach przypieszyć ten termin przeczytasz w kolejnych pytaniach.

 


 

Czy paczki są numerowane i jak sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka?

 Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są numerowane. Po nadaniu otrzymujecie Państwo automatycznie mail z firmy kurierskiej GLS, w którym znajduje się numer przesyłki oraz adres śledzenia (prosimy sprawdzić wszystkie foldery poczty w tym SPAM). Można też napisać do nas wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl  z prośbą o podanie numeru jeśli jest on Państwu potrzebny. W odpowiedzi otrzymają Państwo numer przesyłki wraz z adresem śledzenia.

Adres śledzenia paczek wysyłanych GLS

https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki (zależny od czasu tworzenia produktu lub okresu przetwarzania zamówienia) + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów (okresie tworzenia produktu lub procesie przetwarzania zamówienia) i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • poczta polska (przesyłka KURIER48) - za pobraniem lub zwykła,
  • kurier GLS- za pobraniem lub zwykła
  • odbiór osobisty - odebranie zamówionych rzeczy osobiście w Sosnowcu, zawsze przed odbiorem gdy zamówione produkty są już gotowe kontaktujemy się z Państwem i ustalamy datę odebrania. 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem- tylko po potwierdzeniu zamówienia linkiem aktywacyjnym, nie potwierdzone zamówienia nie są realizowane  
  • odbiór osobisty (zapłata osobiście) - zapłacić można zarówno przelewem przed odebraniem zamówienia jak i przy odbieraniu zamówienia w Sosnowcu

 » szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w centrum Sosnowca pod adresem Al. Mireckiego 9 41-205 Sosnowiec, tylko po wcześniejszym ustaleniu takiej formy. Zawsze przed odbiorem gdy zamówione produkty są już gotowe kontaktujemy się z Państwem i ustalamy datę odebrania. Formę dostawy ODBIÓR OSOBISTY można wybrać podczas składania zamówienia przy wyborze formy dostawy, takie zamówienie można więc złożyć normalnie na stronie sklepu. 

 

Czy paczki mogą być wysłane za granicę? 

Tak, po uzgodnieniu z nami nasze produkty mogą być dostarczone na terenie całej Unii Europejskiej. Koszt takiej wysyłki jest wyższy i uzgadniany indywidualnie zależnie od wagi paczki. Aby złożyć zamówienie z dostawą do krajów UE skontaktuj się z nami - wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl albo telefonicznie 500 540 201  

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe, warto zatem śledzić nasz INSTAGRAM oraz FACEBOOK. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Dostajecie kod rabatowy np za zapisanie się do newslettera :) (Na samym dole strony jest formularz :)) 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury oraz w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA WPISZ PROŚBĘ O FAKTURĘ.  Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 500 540 201 lub mailowo wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 500 540 201.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:  500 540 201  lub mailowo wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 

Jak dobrać rozmiar, kolor bluzy/ koszulki i kolor nadruku?

Tabele rozmiarów i wzorniki kolorów naszych produktów znaleźć można tutaj ROZMIARY I KOLORY. Tabele rozmiarów znajdują się również wśród zdjęć produktu na stronie danej rzeczy (pod głównym zdjęciem są miniaturki pozostałych, które po naciśnięciu powiększają się).

Wszystkie bluzy bez kaptura mają krój uniwersalny - są zarówno bluzami damskimi jak i męskimi. Ich krój jest luźniejszy. Koszulki opisane jako KRÓJ DAMSKI to koszulki o typowo damskim kroju - bardziej przyległe, z większym dekoltem i z wcięciem w talii, pozostałe koszulki z krótkim rękawem to klasyczne koszulki damsko- męskie. 

W przypadku nadruków wielokolorowych jeśli brak opcji do wyboru - KOLOR DRUGIEJ CZĘŚCI NAPISU (taka opcja jest do wyboru np. w przypadku bluzy z napisem PRZYTUL SIĘ) to jedna część nadruku ma stały kolor- np. w przypadku bluzy z napisem Maybe okay will be our always  napisy okay i always zawsze są niebieskie, lub koszulki MRS lips - usta zawsze są czerwone. Wtedy wybieramy kolor pozostałego nadruku. 

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Ze względu na specyfikę działalności naszej firmy produkty oznaczone jako WYKONYWANE NA ZAMÓWIENIE nie podlegają zwrotom ani wymianie- są to produkty, które tworzymy na zamówienie wedle specyfikacji wyznaczonej przez klienta (zwrot lub wymiana jest możliwa tylko po ustaleniu tego z pracownikiem sklepu). Pozostałe produkty zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Po otrzymaniu zwrotu mamy 14 dni roboczych na zwrócenie kosztów zakupu- tj. ceny przedmiotu i wysyłki od nas do klienta. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient. 

» opis reklamacji i zwrotów

 

 

Czy mogę zamówić produkt z własnym nadrukiem i czy wzór który w sklepie jest np na bluzie można zamówić na koszulkę?

Tak, wykonujemy zarówno bluzy, koszulki, czapki jak i inne przedmioty z nadrukiem na zamówienie, takie produkty znajdują się w naszym sklepie, można również napisać mail wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl  i tam uzgodnić wzór jaki ma się znaleźć na produkcie. Wszystkie wzory które znajdują się w naszym sklepie można zamówić na innych produktach. W tym celu również prosimy napisać zapytanie. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl