
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki opłaconej z góry zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 500 540 201 lub mailem biuro.wydrukowane@wp.pl lub wydrukowane@onet.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami pisemnie z wybranej formy kontaktu z nami opisanej w zakładce KONTAKT w celu zgłoszenia problemu lub pod numerem 500 540 201, nasz pracownik ustali problem i przyjmie zgłoszenie o chęci reklamacji - prosimy o informacje o numerze zamówienia, zauważonej niezgodności z zamówieniem, przesłanie zdjęć lub filmiku na którym widać wadę produktu.
- W uzasadnionych przypadkach wymagających oceny reklamowanego towaru na żywo Sklep odbierze od klienta towar na swój koszt. Poinformuje o tym klienta w piśmie z ustosunkowaniem się do reklamacji.
- W reklamacji klient może albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunie wadę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
Klient może też żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo o usunięcia wady. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
Klient może zamiast nie zgodzić się na proponowane przez Sklep usunięcie wady i żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany zażądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo powodowałoby nadmierne koszty w porównaniu zaproponowanym przez Sklep rozwiązaniem.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej informacji o reklamacji. Brak ustosunkowania się do reklamacji w tym terminie uważa się za uznanie reklamacji przez Sklep za uzasadnioną
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Okres w jakim produkty podlegają reklamacji to 2 lata. Klient może złożyć reklamację na wadę ujawnioną do 2 lat od otrzymania produktu. Okres na złożenie reklamacji to do 6 lat od daty ujawnienia wady.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro.wydrukowane@wp.pl lub wydrukowane@onet.pl oraz telefonicznie: +48.500540201. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie- dotyczy to produktów opisanych jako DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE co do których klient określa specyfikację, nie przysługuje też przy zakupie na fakturę z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych, którzy dokonują zakupu o charakterze niezawodowym o ile nie zakupili oni produktów niepodlegających zwrotom (produkty niepodlegające zwrotom . Zwroty/wymiana tych towarów są możliwe tylko za zgodą sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 500 540 201 lub mailowym biuro.wydrukowane@wp.pl lub wydrukowane@onet.pl. W razie wątpliwości co do zamawianych wzorów rozmiarów czy kolorów prosimy o kontakt- udzielimy wszelkich informacji i pomożemy w doborze odpowiedniego wariantu- prosimy o zrozumienie, warunki te wynikają z faktu, że produkty z nadrukami są tworzone na zamówienie klienta od początku w kolorze, rozmiarze i wzorze przez niego wybranym w formularzu.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu, które podlegają zwrotom:
Skontaktuj się z nami telefonicznie 500 540 201 lub mailowo wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę- obejmuje on cenę przedmiotu, koszty wysyłek pokrywa klient.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na Twój koszt.
Zakupując produkty na stronie sklepu WYDRUKOWANE oświadczasz, że zgadzasz się na nasze warunki zakupów.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Formularz odstąpienia od umowy.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: WYDRUKOWANE. Izabela Rzeszutek ul. Zwycięstwa 5c/42 41-200 Sosnowiec
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
1) ____________________________________________________________________
2) ____________________________________________________________________
3) ____________________________________________________________________
4) ____________________________________________________________________
5) ____________________________________________________________________
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________
Adres konsumenta: ____________________________________________________________
Numer zamówienia * ________________________
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): _____________
Data: ________________
(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu
aby pobrać formularz kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz ZAPISZ GRAFIKĘ JAKO