
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów - zależnie od tego czy są to produkty WYKONYWANE NA ZAMÓWIENIE czy dostępne AUTOMATYCZNIE czy z PRZEDSPRZEDAŻY itp i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Zawsze staramy się aby każdy otrzymał towary jak najszybciej - w przypadku komplikacji kontaktujemy się aby ustalić rozwiązanie.
Dostępność produktów
Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane
- od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów dostępnych na zamówienie)
- są to zawsze dni robocze.
Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.
Czas wpisany w zamówieniu jako deklarowana wysyłka to dni robocze przeznaczone na tworzenie produktu- czasami jest to okres krótszy niż podany.
Później następuje wysyłka towarów. Istnieje możliwość przyspieszenia tego okresu (jeśli zakupowany produkt jest potrzebny na konkretną datę np urodziny, ślub itp) wtedy jednak należy to zgłosić pracownikom- najlepiej telefonicznie (tel 500 540 201) w momencie składania zamówienia lub bezpośrednio po jego złożeniu lub mailowo wydrukowane@onet.pl
Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
Forma płatności
Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych. Płatności takiej można dokonać internetowo, w oddziale banku, na poczcie lub w specjalnych firmach które zajmują się przelewaniem wpłat- ostatnio nawet sklepy Żabka.
Płatność PAYU - internetowa płatność kartą lub Blikiem obciążona dodatkową prowizją ze względu na opłaty stosowane przez dostawcę usługi (zawsze widać dokładną dodatkową kwotę w koszyku podczas wyboru formy płatności, a więc widzisz ile więcej zapłacisz jeśli zdecydujesz sie na PAYU :)
Płatność przy odbiorze (paczka pobraniowa) - Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy. Pamiętaj, że za pobraniem realizujemy tylko zamówienia, które potwierdziłeś linkiem otrzymanym w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia (link potwierdzający zamówienie) Wtedy pojawia się ono u nas jako potwierdzone i wiemy, że na 100% mamy je wysyłać, a nie np jest złożone omyłkowo.
Płatność osobiście - jest możliwa kiedy sam odbierasz towar w Sosnowcu (zawsze informujemy kiedy towar jest gotowy do odbioru i ustalamy odbiór) - możesz też zapłacić przez PAYU lub przelewem jeśli tak wolisz, a potem tylko odebrać produkty na miejscu. Dostawa jest wtedy oczywiście darmowa.
Formy dostawy
Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych jednak jest to zależne od kilku czynników i czasami występują opóźnienia. Paczki są jednak nadawane poprzez tego przewoźnika opcją KURIER48, a więc przesyłki dostarczane są przez kuriera poczty (nie przez listonosza) i są w pierwszej próbie doręczane pod drzwi (dopiero jeśli nie ma Cię w domu potem można odebrać paczuchę na poczcie). Kurierzy pocztowi zwykle dzwonią przed dostawą. Paczki są oczywiście numerowane, a monitorować można je na stronie https://emonitoring.poczta-polska.pl
Dostępne typy:
- paczka przedpłacona (opłacona wcześniej przelewem lub poprzez PAYU ) tylko do odbioru
- paczka pobraniowa - opłacana u kuriera pocztowego przy odbiorze lub w okienku na poczcie przy odbieraniu (często piszecie, że awizo nie dotarło - obecnie często awizowanie jest smsem, ale nawet jeśli nie to nie musicie mieć awiza, żeby odebrać paczkę, wystarczy jej numer, który macie albo w sms albo możecie napisać do nas lub zadzwonić, a my podamy nr nadania :)
KURIER GLS zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanego 1 dnia roboczego (tj wysłana w poniedziałek jest u Was we wtorek, wysłana w piątek jest w poniedziałek itp) jednak jest to zależne od kilku czynników i czasami występują opóźnienia. Kurier ma na paczce numer do Ciebie i w razie problemów powinien zadzwonić, w firmach kurierskich są dwie próby doręczenia, jeśli pierwsza jest nieudana na następny dzień roboczy będzie kolejna. Jeśli ta również jest nieudana następuje zwrot do nas (dlatego prosimy o kontakt z nami jeśli coś jest nie tak z kurierem/ paczką, żeby zapobiec zwrotowi) czasami można też potem odebrać paczkę osobiście w oddziale GLS lub w punkcie odbioru po przekierowaniu - wszystko zależy od miasta ale dostajesz wtedy sms informacjami. Paczki są oczywiście numerowane, a monitorować można je na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Dostępne typy:
- paczka przedpłacona (opłacona wcześniej przelewem lub poprzez PAYU ) tylko do odbioru
- paczka pobraniowa - opłacana u kuriera przy odbiorze lub ewentualnie w oddziale GLS (lub w punkcie odbioru) jeśli tam ją odbieracie
Odbiór osobisty - sam odbierasz towar w Sosnowcu (zawsze informujemy kiedy towar jest gotowy do odbioru i ustalamy odbiór)