
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WYDRUKOWANE
§1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
- Właścicielem Sklepu jest: WYDRUKOWANE Izabela Rzeszutek Al. Zwycięstwa 15c/42 41-200 Sosnowiec NIP 6443504211 adres email: wydrukowane@onet.pl ; biuro.wydrukowane@wp.pl , telefon 500 540 201.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny podane przy produktach nie zawierają kosztów dostawy, ostateczny koszt zamówienia zależy będzie od wybranej formy dostawy (cennik dostaw można sprawdzić TUTAJ lub w trakcie wybierania formy dostawy w koszyku). Do zamówień odbieranych osobiście w siedzibie sklepu nie dolicza się kosztów wysyłki.
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Kontakt za pomocą wiadomości tekstowych ze sklepem za pośrednictwem maila wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl oraz aplikacji Facebook https://web.facebook.com/wydrukowane/ lub aplikacji Instagram https://www.instagram.com/wydrukowane/ lub Whatsupp możliwy jest 24 godziny na dobę, kontakt telefoniczny jedynie w godzinach pracy obsługi sklepu (9-17 od poniedziałku do piątku) po numerem : 500-540-201
- Korzystanie ze sklepu jest możliwe przy spełnieniu minimalnych wymagań technicznych przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: Internet Explorer (wersja 8.0 lub nowsza), Mozilla Firefox (wersja 22 lub nowsza) lub Google Chrome (wersja 27 lub nowsza), minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli, złożenie zamówienia wymaga dodatkowo posiadania konta poczty elektronicznej, działającej na dowolnym serwerze oraz dostępu do sieci Internet.
- Korzystanie (przebywanie na) z witryny/nie sklepu jest dobrowolne i bezpłatne
- Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów z oferty, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian będą realizowane na zasadach które obowiązywały z chwilą złożenia zamówienia.
- Administratorem danych osobowych jest Sklep. Dane osobowe są podawane dobrowolnie i przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności Sklepu. Klient ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania
§2
Rejestracja
- Klienci mają możliwość rejestracji konta w sklepie internetowym, w wyniku czego tworzą Konto.
- Utworzenie konta następuje poprzez uzupełnienie formularza rejestracji (aby do niego przejść wystarczy kliknąć przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ w prawym górnym rogu ekranu- dotyczy wersji komputerowej sklepu) oraz zaakceptowanie regulaminu sklepu.
- Po utworzeniu konta klient otrzymuje potwierdzenie na podany w rejestracji adres mailowy - należy potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości.
- Klient może usunąć konto poprzez zgłoszenie prośby do obsługi sklepu pod adresem mail : wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl będzie to skutkowało usunięciem wszystkich jego danych dotyczących jego zamówień i obecności w sklepie, z tym, że usunięcie możliwe jest tylko gdy nie następuje to w okresie, w którym sklep jest zobligowany do świadczenia usług wobec Klienta wynikających z gwarancji lub rękojmi lub gdy na Sklepie ciążą obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów podatkowych.
- Sklep ma prawo usunąć konto klienta w uzasadnionych przypadkach ( w tym w przypadku podania błędnych danych osobowych lub naruszenia prawa bądź dobra osób trzecich za pośrednictwem konta)
- Wszystkie czynności prawne zaistniałe przed usunięciem konta nie tracą ważności.
§3
Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (24 godziny na dobę) zarówno dla klientów zarejestrowanych jak i bez rejestracji
- emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu (24 godziny na dobę)- wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl
- telefonicznie (w tej formie tylko w godzinach pracy obsługi sklepu - 9-17 od poniedziałku do piątku) na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt, zamówienia takie muszą być jednak później potwierdzone na trwałym nośniku jakim jest email, sms lub inna wiadomość.
- poprzez wiadomości tekstowe na naszej stronie na Facebooku, Instagramie i Whatsupp (24 godziny na dobę)
1a. Zamówienia w sklepie mogą składać osoby fizyczne, przedsiębiorcy indywidualni, osoby prawne zwani w niniejszym regulaminie Klientami.
- Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-16. Realizacja zamówień złożonych w sobotę, niedzielę, święta, dni ustawowo wolne od pracy oraz dniach urlopu sklepu odbywa się począwszy od najbliższego dnia roboczego zgodnie z określonym dla produktu terminem realizacji.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
- Pokazane na stronie sklepu zdjęcia oraz wizualizacje produktów mają jedynie charakter poglądowy - nie odzwierciedlają ich faktycznej wielkości oraz w zależności od ustawień monitora kolorystyki (dokładamy wszelkich starań by produkty były odwzorowane jak najlepiej).
- Klient zamawiając towar z własnym nadrukiem lub zmieniając treść lub wygląd produktów ze sklepu na własne życzenie zapewnia, że nie są przedmiotem praw osób trzecich i ma prawo do ich używania. W tej sytuacji odpowiedzialność za naruszenie jakichkolwiek praw autorskich, osobistych lub praw do nazwy/nazwiska spoczywa na Kliencie. Jeśli klient ma odpowiadać za naruszenie w.w praw zwolni od Sklep ze wszystkich wierzytelności i roszczeń oraz zwróci Sklepowi wszystkie ewentualnie poniesione z tego tytułu koszty.
§4
Płatności
- Klient ma do wyboru formy płatności określonych w zakładce Formy płatności.
- Ceny przesyłek określone są w CENNIKU DOSTAWY; podczas wyboru sposobów dostawy w koszyku po skompletowaniu zamówienia klient ma wgląd co do ceny przesyłek w zależności od wybranej formy dostawy i ilości zakupionych produktów.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę chyba że przed złożeniem zamówienia strony ustalą inaczej.
- Klient ma 14 dni na dokonanie płatności na konto sklepu podane w wiadomości e-mail za zamówienie z wybraną opcją płatność przelewem. Po upływie tego terminu w celu uaktualnienia zamówienia prosimy skontaktować się z nami poprzez wybraną przez Państwa formę - formy KONTAKTU z nami-
§5
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Sklep wysyła i dostarcza klientom produkty wolne od wad.
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, wpływ płatności jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji, a okres produkcji towaru lub realizacji zamówienia jest liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wpływu płatności
- W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin rozpoczęcia okresu produkcji towaru lub realizacji zamówienia wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. Po zaksięgowaniu wpłaty dniem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest kolejny dzień roboczy następujący po dniu zaksięgowania.
- Wszystkie paczki są numerowane i mają możliwość ich śledzenia.
- Wybór dostawy ODBIÓR OSOBISTY oznacza odbiór w siedzibie firmy w Sosnowcu lub w ustalonym wcześniej miejscu w okolicy miasta Sosnowiec.
- Wybór dostawy POBRANIE oznacza wysyłkę, za którą całą należność pokrywa się przy odbiorze zamówienia- u listonosza/ kuriera lub w oddziale poczty.
- W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej przez zamawiającego ma obowiązek zwrotu kosztów wysyłek oraz pokrycia kosztów kolejnej wysyłki towaru do niego.
- Termin realizacji zamówienia jest okresem produkcji towaru (okres ten jest podany przy każdym produkcie) powiększonym o okres oczekiwania na płatność oraz okres dostawy poprzez wybraną formę wysyłki lub odbioru.
§6
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien poinformować o tym Sklep pisemnie korzystając z wybranej formy kontaktu z nami opisanej w zakładce KONTAKT w uzasadnionych przypadkach wymagających oceny reklamowanego towaru na żywo Sklep odbierze od klienta towar na swój koszt. Poinformuje o tym klienta w piśmie z ustosunkowaniem się do reklamacji.
- W reklamacji klient może albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunie wadę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
Klient może też żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo o usunięcia wady. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
Klient może zamiast nie zgodzić się na proponowane przez Sklep usunięcie wady i żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany zażądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo powodowałoby nadmierne koszty w porównaniu zaproponowanym przez Sklep rozwiązaniem.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej informacji o reklamacji. Brak ustosunkowania się do reklamacji w tym terminie uważa się za uznanie reklamacji przez Sklep za uzasadnioną.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Konsument ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą tzw. „Alternatywnych metod rozstrzygania sporów” (ADR).
- Towary wystawione przez sklep w obniżonych cenach(wyprzedaże) oraz z zamówień indywidualnych nie podlegają reklamacji, wymianie ani zwrotowi.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych produktów
- Formularz zwrotu znajduje się na stronie sklepu w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY
- Okres w jakim produkty podlegają reklamacji to 2 lata. Klient może złożyć reklamację na wadę ujawnioną do 2 lat od otrzymania produktu. Okres na złożenie reklamacji to do 6 lat od daty ujawnienia wady.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wyjątkiem są tu produkty o których mowa w pkt 5.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Adres na który produkt ma zostać zwrócony jest przesyłany do Państwa każdorazowo po otrzymaniu od klienta informacji o chęci zwrotu produktu. Klient ponosi koszty dostawy zwrotnej produktu.
- W terminie do 14 dni od otrzymania towaru i jego sprawdzenia Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej. Dotyczy to wszystkich towarów ze sklepu internetowego WYDRUKOWANE Izabela Rzeszutek które opisane są jako DOSTĘPNE * (*wykonywane na zamówienie) ze względu na charakter ich tworzenia- są produktami o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu. Zwroty/wymiana tych towarów są możliwe tylko za zgodą sklepu. Zwroty nie przysługują również osobom, które odbierają zamówienie osobiście i przed zakupem mają możliwość oceny produktu. Zwroty nie przysługują również osobom prawnym, osobom fizycznym i przedsiębiorcom prowadzącym działalność, którzy dokonali zakupu na fakturę VAT z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych, którzy dokonali zakupu o charakterze niezawodowym o ile nie zakupili oni produktów niepodlegających zwrotom (produkty niepodlegające zwrotom wymienione są na początku §7 pkt 5.)
- Sklep nie przyjmuje paczek pobraniowych (płatnych przy odbiorze).
- Formularz zwrotu znajduje się na stronie sklepu w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY
- Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
§8
Ochrona prywatności
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Podstawą prawną przetwarzania danych jest: - realizacja Umowy (świadczenie usług sprzedaży towarów), a jej wykonanie bez danych osobowych Kupującego jest niemożliwe
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newslettera).
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Klient ma prawo żądać usunięcia swoich danych ze sklepu poprzez zgłoszenie prośby do obsługi sklepu pod adresem mail : wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl będzie to skutkowało usunięciem wszystkich jego danych dotyczących zamówień i jego obecności w sklepie z tym, że usunięcie możliwe jest tylko gdy nie następuje to w okresie, w którym sklep jest zobligowany do świadczenia usług wobec Klienta wynikających z gwarancji lub rękojmi lub gdy na Sklepie ciążą obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów podatkowych.
§9
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu
§10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu. Zakupując produkty potwierdzasz zgodę na warunki zawarte w regulaminie.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w pkt. 3.
- Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w pkt. 5.
§11
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Ochronie Praw Konsumentów.
- Prawem właściwym dla regulaminu Sklepu WYDRUKOWANE Izabela Rzeszutek , jak również dla wszystkich umów zawartych na jego podstawie (w tym zwłaszcza umów sprzedaży Towarów) jest prawo polskie.