Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 500 540 201 lub mailem biuro.wydrukowane@wp.pl lub wydrukowane@onet.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu zgłoszenia problemu pod numerem 500 540 201 lub mailem biuro.wydrukowane@wp.pl  lub wydrukowane@onet.pl, nasz pracownik ustali problem i przyjmie zgłoszenie o chęci reklamacji
  2. Jeśli reklamacja będzie zasadna poprosimy Państwa o przesłanie pod wskazany adres reklamowanego produktu.
  3. Sklep ma 14 dni na sprawdzenie czy reklamowana wada jest zasadna, jeżeli reklamacja zostanie uznana, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Koszty przesyłki reklamowanego towaru do nas są zwracane, ale jedynie do kwoty najtańszej wysyłki dostępnej dla danego produktu w naszym sklepie.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro.wydrukowane@wp.pl lub wydrukowane@onet.pl oraz telefonicznie: +48.500540201. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. 

 

Zwrot produktów 

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie- dotyczy to produktów opisanych jako DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE co do których klient określa specyfikację.  Zwroty/wymiana tych towarów są możliwe tylko za zgodą sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 500 540 201 lub mailowym biuro.wydrukowane@wp.pl lub wydrukowane@onet.pl. W razie wątpliwości co do zamawianych wzorów rozmiarów czy kolorów prosimy o kontakt- udzielimy wszelkich informacji i pomożemy w doborze odpowiedniego wariantu- prosimy o zrozumienie, warunki te wynikają z faktu, że produkty z nadrukami są tworzone na zamówienie klienta od początku w kolorze, rozmiarze i wzorze przez niego wybranym w formularzu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu, które podlegają zwrotom:

 

Skontaktuj się z nami telefonicznie 500 540 201 lub mailowo wydrukowane@onet.pl lub biuro.wydrukowane@wp.pl  

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę- obejmuje on cenę przedmiotu, koszty wysyłek pokrywa klient.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

 

Zakupując produkty na stronie sklepu WYDRUKOWANE  oświadczasz, że zgadzasz się na nasze warunki zakupów. 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Formularz odstąpienia od umowy.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat: WYDRUKOWANE. Izabela Rzeszutek ul. Ostrogórska 9/35 41-200 Sosnowiec

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

1)       ____________________________________________________________________

 

2)       ____________________________________________________________________

 

3)       ____________________________________________________________________

 

4)       ____________________________________________________________________

 

5)       ____________________________________________________________________

 

 

Data odbioru rzeczy: ___________________

 

Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________

 

Adres konsumenta: ____________________________________________________________

 

Numer zamówienia * ________________________

 

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): _____________

 

Data: ________________

 

(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu

 

 

 aby pobrać formularz kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz ZAPISZ GRAFIKĘ JAKO

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl